Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. |
40 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2 B3
|
C12 C13
|
D5
|
Autoavaliación |
Mecanismo no que, por medio dunha serie de preguntas ou actividades, posibilítase que o alumno/a avalíe de maneira autónoma o seu grao de adquisición de coñecementos e habilidades sobre a materia, permitindo unha autorregulación do proceso de aprendizaxe persoal. |
20 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2
|
C12 C13
|
D5
|
Será necesario obter polo menos o 50% da calificación para superar a asignatura. En caso de detección de plaxio ou de comportamento non ético nalgúndos traballos/probas realizadas, a cualificación daconvocatoria será de "suspenso (0)" e os profesores comunicarán o asunto ás autoridades académicas para que tomenas medidas oportunas. Convocatoriaextraordinaria: No caso de que o alumno ou alumna non consiga aprobar amateria na convocatoria ordinaria, terá dereito a unhasegunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nasdatas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Mestrado. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase en modalidade a distancia. Para superar o curso será necesario superar as distintas partes nas que se divide amateria: traballo tutelado, prácticas (realizaranse por partedo alumno aou alumna no seu computador e se entregarase un informe de resultados)e cuestionarios e proba escrita sobre os contidos presentados nasleccións maxistrais. No caso de que exista algunha diferencia entre as guías en galego/español/inglés relacionada coa avaliación prevalecerá sempre o indicado na guía docente en español. |