Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance do coñecemento no campo da xestión pública a través dunha investigación orixinal |
|
B1
|
|
|
Describir e interpretar os fundamentos e orixes da disciplina do protocolo tanto desde a súa vertente oficial como na súa aplicación ao ámbito social e privado
|
|
|
|
|
Habilidade para deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos innovadores no ámbito da xestión pública e das ciencias sociais en xeral |
|
B6
|
|
|
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) que permita o avance do coñecemento da xestión pública |
|
B7
|
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A1
|
|
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
A5
|
|
|
|
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
|
|
|
D1
|
Capacidade para comunicarse en lingua galega |
|
|
|
D2
|
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
|
|
|
D3
|
Capacidade de crítica e auto-crítica |
|
|
|
D5
|
Habilidade de aprendizaxe autodirixido e traballo autónomo no campo das ciencias sociais |
|
|
|
D8
|
Capacidade de traballo en equipo interdisciplinar |
|
|
|
D6
|
Coñecer as principais paradigmas e enfoques teóricos tanto clásicos como actuais sobre dirección e xestión pública baixo unha perspectiva interdisciplinar, de forma sistemática e profunda |
|
|
C7
|
|
Proporcionar, no curso dunha investigación, unha perspectiva teórica novidosa para entender e explicar un fenómeno do ámbito da dirección e xestión pública |
|
|
C9
|
|