<*p><*b>Modalidade de avaliación para estudantes con asistencia regular <*p>A planificación deste proceso de ensino-aprendizaxe concíbese como unha avaliación continua e esixe a presenza do alumnado nas clases teóricas e nas actividades prácticas. Considéranse estudantes con asistencia regular os que acudan a un mínimo do 80% das clases teóricas, clases prácticas e *tutorizaciones na aula. A asistencia medirase mediante listaxes de asistencia diarios. Si o estudante deixa de asistir á clase, sexa cal sexa a circunstancia (coa única excepción de enfermidade xustificada con certificado médico ou morte dunha familia), terá que optar pola segunda modalidade de avaliación. <*p> Para o alumnado desta modalidade de avaliación, realizarase un exame teórico final da materia (convocatoria oficial). <*p>As actividades prácticas iranse presentando segundo os prazos que se determinen previamente na aula e avaliaranse segundo corresponda do mesmo xeito que o traballo tutelado. <*p>A puntuación final da materia será do 40% para o exame teórico, o 40% para o caderno-dossier, e o 20% para o traballo tutelado en materia de incorporación social. <*p><*b> Modalidade de avaliación para os estudantes non asistentes con regularidade <*p> O *estudiantado que opte por non asistir ás clases, tanto teóricas como prácticas, ou non poida, ou pretendendo ser estudante presencial teña máis do 20% de ausencias tanto na parte teórica como parte práctica, pasará a formar parte desta modalidade de avaliación. <*p>Nesta modalidade, a avaliación e a superación da materia virá determinada polo exame final (convocatoria oficial) e pola presentación nese día do caderno-dossier de actividades prácticas e do traballo tutelado relacionado coa materia.&*nbsp; <*p>A puntuación final da materia será do 40% para o exame
teórico, o 40% para o caderno-dossier, e o 20% para o traballo tutelado en materia de incorporación social. <*p>
A principios de curso, a docente entregaralle ao alumnado que opte por esta modalidade de avaliación un documento coas actividades do caderno-dossier que deberán presentar, así como as directrices para realizar o traballo da materia. <*p>
Estes/as estudantes están obrigados a contactar coa docente a principios de curso para comunicarlle a súa elección por esta modalidade de avaliación. <*p>
O alumnado desta modalidade poderá estudar a parte teórica da materia a través da bibliografía básica recomendada. En canto á parte práctica, esixiráselle que saiba dar resposta aos contidos conceptuais, actitudinais e *procedimentales desenvolvidos ao longo do curso e que pode adquirir a través de textos existentes na biblioteca e das notas de clase. <*p><*b>
Outros comentarios e segunda convocatoria: <*p>Segundo a normativa vixente, con independencia da súa asistencia ou non ás clases o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación. <*p>A superación da materia, tanto para estudantes con asistencia regular como para os non asistentes con regularidade, implica puntuar en cada un dos criterios de avaliación establecidos - como mínimo - o 50 % da puntuación indicada. <*p>
De non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas novamente na convocatoria de xullo. <*p>
Tanto para o *estudiantado da modalidade asistente con regularidade como para o non asistente con regularidade, en caso de ter que concorrer á segunda convocatoria, gardaránselles as notas tanto da parte teórica como da parte práctica superadas. <*p>As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade: <*p>http://educacion-ou.webs.uvigo.es/*educacion-ou/web/*index.*php/*graotraballosociallateral/exames-traballo-social-lateral.&*nbsp; Alumnado con necesidades específicas: En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). |