Resolución de problemas de forma autónoma |
Valorarase a capacidade do estudante de ter integrado a teoría e a resolución de problemas no ámbito escollido para o traballo. O alumno debe desenvolver a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios de forma autónoma. |
20 |
|
|
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba escrita de carácter individual (40% da
cualificación final), sobre os elementos
conceptuais da materia. Constará de 40 preguntas con
tres alternativas de resposta. O sistema de corrección
será de acertos menos erros/2 (A-E/2). Dita proba
cualificarase de igual xeito para asistenciais e non
asistenciais. |
40 |
|
|
|
|
Segundo a normativa vixente, con independencia da súa asistencia ou non ás clases o alumnado gozará de condicións
equivalentes de avaliación. As persoas non presenciais, terán que entregar antes da finalización de curso, un proxecto individual de intervención nun
dos sectores a escoller por parte do alumnado, onde se reflictan os coñecementos e destrezas aprendidas.Este traballo
esixiráselles ás "persoas non asistenciais" a maiores de todo aquelo que se lle solicite ao conxunto do alumnado mediante a
avaliación contínua e que figura neste apartado de metodoloxías de avaliación. Dito traballo será obrigatorio e cualificarase
como apto ou non apto. As partes da materia superadas na 1ª oportunidad, non serán obxecto de avaliación na 2ª,considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. Non se guardan notas de un curso académico para outro. A aplicación da transversalidade de xénero e a linguaxe non sexista serán tidas en conta na avaliación continua de forma positiva. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de
Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás
necesidades específicas de apoio educativo que presente o estudantado adscrito
ao programa PIUNE (PAT) As datas oficiais dos exames da materia poden ser consultados na páxina web da Facultade. |