Guia docente 2022_23
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Habilidades, técnicas e instrumentos en traballo social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario O alumnado para garantir o desenvolmento da materia deberá traer realizas as tarefas encomendadas para cada sesión do seminario (esquema das lecturas e/ou resolución de exercios/estudio de caso, así como a súa exposición cando lles corresponda). Só poderá ser avaliado positivamente neste apartado si cumpre coas tarefas solicitadas de forma correcta (en tempo e forma) 5 A2
A3
A4
A5
B2
C2
C9
C10
C12
C19
C23
C24
D1
D2
D3
D7
D8
D9
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
D23
D24
Resolución de problemas Realización e entrega dun dosier final cós casos, textos e prácticas da materia. 15 A3
A5
B6
C4
C6
C10
C12
C19
C23
C24
D1
D2
D8
D10
D16
D17
D23
D24
Exame de preguntas obxectivas Proba tipo test. Constará de 20 ou 40 preguntas baixo o sistema de acertos-erros. Versará sobre os contidos da materia desenvolvidos nas sesións maxistrais e nos seminarios. 30 B2
B3
B5
B6
C1
C5
C6
C7
C11
C13
C14
C20
C22
D6
D11
D12
D14
D23
Práctica de laboratorio Realización por escrito e de forma individual dunha proba práctica, en relación cos estudios de caso e exercicios prácticos desenvolvidos ó longo do semestre: a lo menos versará sobre as técnicas de apoio narrativo e a realización dun informe social aberto. 50 B6
C10
C12
C19
C22
C23
C24
D1
D3
D8
D9
D10
D15
D17
D19
D20
D24
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para poder superar a materia deberán aprobarse previamente e de forma independente cada unha das probas previstas (seminario, cartafol, probas tipo test e proba práctica). Non poderá ser avaliado o alumnado que non cumpra coas tarefas encomendadas (en tempo e forma) para os seminarios e exercicios prácticos.

Advírtese o alumnado que non se gardará ningunha nota para o curso seguinte, este aspecto rixe tanto para o alumnado asistencial como non asistencial.

SISTEMAS DE AVALIACIÓN

1.-ALUMNADO ASISTENCIAL: será considerado como tal aquel que teña unha asistencia mínima do 80% ás sesións maxistrais e un máximo de dúas faltas os seminarios (sexan presenciais ou virtuais), ademais deben ter entregadas as tarefas encomendadas en tempo e forma.  En caso de non cumprir con este requisito serán avaliados como o alumnado non asistencial. As probas e puntuacións son as que constan nas metodoloxías de avaliación, e deben estar aprobadas cada unha por independente para poder superar a asignatura.

2.-ALUMNADO NON ASISTENCIAL: aquel alumnado que non cumpra os requisitos mínimos de asistencia ás clases (maxistral e seminario, sexa presencial ou virtual). Este alumnado será avaliado deste xeito, deberá superar as mismas competencias que o alumnado asistencia nunha única proba final, que constará de varias partes independentes. O ser unha proba única o alumnado que non supere a primeira, é decir, o examen de preguntas obxectivas, non poderá avaliar a proba práctica. As probas a realizar son as seguintes (ao igual que os asistentes deberán aprobar por independente cada unha das probas abaixo explicitadas):

a.-Examen final na convocatoria oficial tipo examen de preguntas obxectivas de 20 preguntas (igual formato e sistema de corrección que para os asistentes). Puntuará un 30%

b.-Entrega dun dossier cos traballos e exercicios prácticos desenvolvidos nos seminarios (deberá ser supervisado obrigatoriamente pola profesora previa presentación final, ao longo do semestre e entregarase ao finalizar a docencia, previamente a proba práctica de laboratorio). Puntuará un 20%

c.-Proba práctica de laboratorio: realización por escrito de casos e exercicios prácticos (levararase a cabo sempre que se teña superado a primeira parte do examen tipo test, igual que os asistenciais). Puntuará un 50%

ADVERTENCIA:
O seguimento continua das actividades de aula e a comunicación co
alumnado relacionado coas tarefas, realizarase a traverso da Plataforma
Moovi.

TANTO PARA ALUMNADO ASISTENCIAL COMO NON ASISTENCIAL:
ao inicio de curso subiranse os documentos coas instrucción e
cronograma das tarefas e probas de avaliación, sendo de obrigado
cumprimento cara a superación da materia.

Esixirase
que os/as estudantes saiban escribir correctamente e sen faltas ortográficas
(acentos gráficos e abreviaturas incluidas), que saiba ler comprensivamente,
analizar e sintetizar así como resumir o lido ou escoitado nas aulas. Tamén se
espera que saiba expresarse con corrección e de acordo co nivel que esixe un
ciclo universitario usando unha terminoloxía axeitada a este rexistro
lingüístico. Todo isto constituirá parte da avaliación do alumnado e, en todo
caso, terá que reflectirse nos seus exercicios e no exame. O plaxio supón de
inmediato o suspenso da materia.

SEGUNDA CONVOCATORIA

As
partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de
avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso
académico
”.

As datas oficiais dos exámenes poden consultarse na web
da facultade http://fcce.uvigo.es/gl/docencia/exames/
) no espazo 'Exames 2022‐23'

-En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade
de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para
atender ás necesidades específicas de apoio educativoque presente o
alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000