Exame de preguntas obxectivas |
Proba para avaliación das competencias adquiridas que inclúe preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia. |
30 |
|
|
|
|
- Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten
dereito a ser avaliado. - En caso de non ter superada a
materia na primeira edición de actas, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xuño-xullo. - As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.
- En consonancia co carácter inclusivo que caracteriza á
Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá adaptarse ás
necesidades específicas de apoio educativo do alumnado matriculado no
programa PIUNE (PAT).
CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA NON ASISTENTES E FIN DE CARREIRA Exame de preguntas obxectivas
Descripción: probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen
preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben
responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que
teñen sobre a materia. Cualificación: 60%. Competencias avaliadas: CE38, CE39, CE42
Traballo tutelado: Descripción: deseño de secuencias didácticas con materiais tendo en conta as
competencias do curriculum de matemáticas na Educación
Primaria
Cualificación: 40% Competencias avaliadas: todas as da materia |