Prácticas de laboratorio |
Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade suscitada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. |
25 |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B5 B11
|
C1 C2 C5 C6 C13 C14 C15 C16 C17
|
D1 D2 D3 D6 D7 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparejamiento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
35 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C11 C12 C15 C16 C17 C57 C58 C59 C60
|
|
Traballo |
Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade formulada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. |
15 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C19 C20 C22 C34 C57 C58 C59 C60 C61 C62 C65 C66 C67 C69
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|
Cartafol/dossier |
Elaboración dun dossier sobre temas de interese da materia |
15 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C15 C16 C19 C23
|
D5 D7 D9 D11 D14 D15 D16
|
Para os alumnos non asistentes ou que non alcancen o 85% das asistencias, o exame terá o valor do 60% e a presentación de traballos o 40 %. Ademais realizarán un exame de tipo práctico que permita
comprobar a adquisición das competencias prácticas. Para superar a materia é requisito indispensable alcanzar o 50% en cada criterio de avaliación. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico Data do exame: Consultar a web da facultade no menú "Datas exames". En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio. |