Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacitarse para analizar e cuestionar as concepcións educativas emanadas da investigación así como as propostas curriculares da Administración educativa. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C7 C11 C19 C65 C68
|
D5 D6 D8 D15 D18 D22
|
Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C11
|
D1 D2 D6 D8 D9 D15 D16 D22
|
Participar en proxectos de investigación relacionados co ensino e a aprendizaxe, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora da calidade educativa. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C7 C16 C17
|
D1 D2 D3 D7 D8 D9 D15 D16 D22
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10
|
C7 C9
|
|
Comprender a complexidade, relevancia e necesidade da avaliación como un elemento regulador e promotor da mellora do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C7 C9 C11
|
D1 D2 D8 D9 D14 D15
|
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica profesional. |
A1 A3 A4 A5
|
B2 B10
|
|
D1 D2 D7 D9 D15
|
Desenvolver habilidades de relación interpersoal. Expor e argumentar de forma asertiva e desenvolver a capacidade de relación, comunicación e traballo en equipo, potenciando valores de cooperación e responsabilidade. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C7 C9 C11
|
D1 D2 D8 D9
|
Asumir a autorreflexión e autoevaluación como unha necesidade profesional e considerar a reciclaxe constante como un mecanismo imprescindible para mellorar na súa práctica profesional |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
|
D1 D2 D7 D8 D9 D16
|
Coñecer e tomar conciencia da complexidade de características e factores que inflúen no desenvolvemento cognitivo, psicomotor, afectivo, de linguaxe e autonomía persoal no neno 0 -6 e a necesidade de telos en conta no noso labor docente |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10 B12
|
C7
|
D1 D2 D6 D7 D9
|
Ser capaces de utilizar a observación sistemática como principal instrumento de avaliación global, formativa e continua das capacidade dos alumnos e elaborar e aplicar diferentes instrumentos de observación e avaliación para nenos de 0 a 12 anos |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B12
|
C7
|
D1 D2 D14 D15 D18
|
Comprender a importancia do traballo colaborativo entre pais, alumnos e equipo educativo e crear e manter ao efecto lazos de comunicación cooperación e colaboración coas familias a través de diferentes estratexias para incidir mais eficazmente no proceso educativo do centro e a acción educativa referida ao grupo de alumnos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B8
|
C22
|
D1 D9
|
Promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos, a curiosidade e o gusto por profundar no saber e a satisfacción do traballo realizado como medio de realización e perfeccionamento que contribúe ao propio equilibrio emocional. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B7 B8
|
C7
|
D1 D16
|