Guia docente 2022_23
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacitarse para analizar e cuestionar as concepcións educativas emanadas da investigación así como as propostas curriculares da Administración educativa. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C11
C19
C65
C68
D5
D6
D8
D15
D18
D22
Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C11
D1
D2
D6
D8
D9
D15
D16
D22
Participar en proxectos de investigación relacionados co ensino e a aprendizaxe, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora da calidade educativa. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C16
C17
D1
D2
D3
D7
D8
D9
D15
D16
D22
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
C7
C9
Comprender a complexidade, relevancia e necesidade da avaliación como un elemento regulador e promotor da mellora do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C9
C11
D1
D2
D8
D9
D14
D15
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica profesional. A1
A3
A4
A5
B2
B10
D1
D2
D7
D9
D15
Desenvolver habilidades de relación interpersoal. Expor e argumentar de forma asertiva e desenvolver a capacidade de relación, comunicación e traballo en equipo, potenciando valores de cooperación e responsabilidade. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C9
C11
D1
D2
D8
D9
Asumir a autorreflexión e autoevaluación como unha necesidade profesional e considerar a reciclaxe constante como un mecanismo imprescindible para mellorar na súa práctica profesional A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
D1
D2
D7
D8
D9
D16
Coñecer e tomar conciencia da complexidade de características e factores que inflúen no desenvolvemento cognitivo, psicomotor, afectivo, de linguaxe e autonomía persoal no neno 0 -6 e a necesidade de telos en conta no noso labor docente A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
D1
D2
D6
D7
D9
Ser capaces de utilizar a observación sistemática como principal instrumento de avaliación global, formativa e continua das capacidade dos alumnos e elaborar e aplicar diferentes instrumentos de observación e avaliación para nenos de 0 a 12 anos A1
A2
A3
A4
A5
B2
B12
C7
D1
D2
D14
D15
D18
Comprender a importancia do traballo colaborativo entre pais, alumnos e equipo educativo e crear e manter ao efecto lazos de comunicación cooperación e colaboración coas familias a través de diferentes estratexias para incidir mais eficazmente no proceso educativo do centro e a acción educativa referida ao grupo de alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B8
C22
D1
D9
Promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos, a curiosidade e o gusto por profundar no saber e a satisfacción do traballo realizado como medio de realización e perfeccionamento que contribúe ao propio equilibrio emocional. A1
A2
A3
A4
A5
B7
B8
C7
D1
D16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000