Guia docente 2022_23
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica American Psychiatric Association, DSM-5. Manual Diagnóstico y Estadístico de los Trastornos Mentales,, 5a, Panamérica, 2014
Xunta de Galicia, Protocolo Tratamento educativo do alumnado con trastorno do espectro do autismo (TEA), http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18477, 2016
Xunta de Galicia, Protocolo de consenso sobre TDAH na infancia e na adolescencia nos ámbitos educativo e sanitario, https://www.edu.xunta.gal/portal/node/12908, 2014
Xunta de Galicia, Protocolo para la intervención psicoeducativa de la dislexia y/u otras dificultades específicas del aprendizaje, http://www.edu.xunta.gal/portal/es/node/30105, 2020
Xunta de Galicia, Protocolo para la atención educativa del alumnado con el síndrome de Down y/o discapacidad intelectual, http://www.edu.xunta.gal/portal/es/node/24710, 2018
Bibliografía Complementaria Fiuza, M. J. y Fernández, M. P, Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo. Manual didáctico, Pirámide, 2013
Botías, F., Higueras, A. M. y Sánchez, J. F.,, Necesidades Educativas Especiales: planteamientos prácticos, Wolters Kluwer Educación, 2012
Flores, P. y Rico, L. (Coords.), Enseñanza y aprendizaje de las matemáticas en Educación Primaria, Pirámide, 2015
Lebrero, M. P. y Fernández, M. D.,, Lectoescritura. Fundamentos y estrategias didácticas, Síntesis, 2015
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000