Traballo tutelado |
Na avaliación dos traballos de aula dos grupos c teranse en conta os seguintes criterios:
- Aspectos formais.
- Calidade dos traballos.
- Exposición oral se é o caso, e resposta ás preguntas expostas.
|
30 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C8 C9 C12 C13 C14 C15 C16 C18
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. |
40 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C8 C9 C12 C13 C14 C15 C16 C18
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
A nota final da materia ten dous compoñentes: 1) Como puntuacións obtidas polos traballos realizados durante o curso (avaliación continua), até o 60%. 2) A calificación obtida na proba de preguntas obxectivas (exame), até o 40%.
As partes da materia superadas na primeira oportunidade, non serán obxecto de avaliación na segunda, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.
Con independenza da súa asistencia ou non á clase o alumnado disfrutará de condicións equivalentes de avaliación. A data oficial dos exames poden consultarse na web da Facultade na titulación de Educación Primaria, espazo adicado a exames .
* En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía podería ser adaptada para entender como necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) |