A avaliación anterior é válida para estudiantes que sigan a avaliación continua. As condicións para ser avaliados/as por avaliación continua son: - Para estudantes en modalidade presencial: deberán asistir a un mínimo do 75% das horas presenciais da materia.
- Para estudantes en modalidade virtual: deberán utilizar a plataforma de teledocencia posta á súa disposición de forma suficientemente asidua (tipicamente polo menos cada 2 días) para estar ao tanto do progreso da materia, así como a participación adecuada e regular nas actividades online grupales.
Quen non cumpran estes requisitos considerarase que non seguen a modalidade de avaliación continua. Por tanto serán avaliados por a modalidad para alumnado que non segue a modalidade de avaliación continua. Alternativamente, o/a estudante que a pesar de cumprir estas condicións non queira ser avaliado por avaliación continua pode renunciar explicitamente á avaliación continua solicitándoo por escrito ao profesor da materia, antes da 3ª semana de docencia. Ou se ao longo do curso acredita documentalmente e de maneira suficiente algunha causa sobrevinda que obxectivamente lle impida seguir a avaliación continua. En caso contrario, todo/a estudante que cumpra as condicións descritas será avaliado/a por avaliación continua. De maneira xeral, para os/as estudantes presenciais ou virtuais, avaliados/as por avaliación continua, que cumprisen todos os requisitos indicados para optar a superar a materia por esta vía, a nota final N obterase como: N=0,9*A+0,1*B Sendo: - "A" o resultado da media ponderada (en función da carga de traballo estimada) das notas obtidas en cada actividade ou ítem avaliable do apartado de Aprendizaxe baseado en proxectos .
- E "B" a nota obtida no apartado de Probas de resposta curta.
Tanto A como B puntuaranse entre 0 e 10. Entenderase superada a materia se dita nota final N é maior ou igual que 5 sobre 10. É ademais requisito imprescindible para poder optar a superar a materia por avaliación continua o realizar e entregar, nos prazos marcados para cada modalidade, todas as actividades ou ítems avaliables na parte A e obter unha puntuación igual ou superior a 4 sobre 10 en todas e cada unha delas (de maneira xeral cada módulo da materia constará dun ou máis ítems avaliables). En caso contrario considerarase automaticamente a materia como non superada. Poderán existir actividades de entrega obrigatoria pero que só se avalíen como apta/non apta, nese caso requirirase que sexa entregada e avaliada como apta para para optar a superar a materia, pero non entrarán no cálculo da media A antes mencionada. Para os alumnos que sigan a avaliación continua pero que non cumprisen algún dos requisitos imprescindibles antes descritos para superar a materia na súa correspondente modalidade (entrega de todas as actividades ou ítems avaliables dentro dos prazos, obtención da nota mínima en todas as actividades ou ítems avaliables, nota final resultante >=5), a nota final N nunca poderá superar 4,9 sobre 10, e se calculará por elo como: N=minimo(0,9*A+0,1*B ; 4,9) É dicir, como se indica na fórmula, a nota final N será o mínimo de entre os valores de (0,9*A+0,1*B) e 4,9.
Os/as estudantes que non sigan a modalidade de avaliación continua, así como aqueles que se presenten ás convocatorias de Xullo ou outras convocatorias extraordinarias que poidan establecerse, deberán realizar e entregar, antes da data do exame, todas as actividades ou ítem avaliables dos apartados de Aprendizaxe baseado en proxectos que se teñan plantexado na materia. E realizar o Exame de preguntas obxectivas indicado na sección de Avaliación. Neste caso, a nota final será: N=0,65*A + 0,35 *B sendo A a nota obtida nas actividades do apartado de Aprendizaxe baseado en proxectos , calculada tal e como se indicou previamente; e B a nota obtida no Exame de preguntas obxectivas. En calquera caso é altamente recomendable que o/a estudante comunique ao docente a sua intención de seguir esta modalidade de avaliación para recibir as indicacións pertinentes.
EN CASO DE DÚBIDA, DISCREPANCIA,ERRO DE TRADUCIÓN, INCOMPLETITUD, INTERPRETACIÓN, OU SIMILAR, PREVALECERÁ O ESPECIFICADO NA VERSIÓN EN CASTELÁN DESTA GUIA DOCENTE. |