Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B3 |
Capacidade para desempeñar funcións relacionadas cos procesos de deseño e fabricación nun entorno empresarial |
B7 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia e transmitir conceptos, especificacións e funcionalidades no eido da enxeñaría, tanto de maneira oral coma escrita |
C1 |
Coñecemento dos métodos de deseño e modelado avanzado de produtos e proceso. |
C2 |
Capacidade para o deseño, desenvolvemento e cálculo avanzado de produtos e procesos |
D1 |
Capacidade para Planificar, organizar e desenvolver estratexias nos procesos de deseño e fabricación. |
D2 |
Capacidade para integrarse e dirixir equipos de proxectos multidisciplinares |
D4 |
Capacidade de comunicación e negociación en situacións diversas e ante persoas expertas e non expertas. |