Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Prácticas en Empresas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aplicar no marco dunha empresa real todos os principios e fundamentos para a elaboración de campañas creativas con rigor. Autonomía para exercer de director de arte en publicidade. C7
C8
C9
C10
C11
- Crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario. - Concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria. - Escribir textos publicitarios con fluidez, e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe. - Adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario. - Adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos. - Adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios. - Coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo. C12
C13
C14
C15
C16
C17
C19
- Dominar as ferramentas de traballo para, de forma autónoma, exercer como creativo publicitario (nos seus máis diversas acepcións) unha vez finalizado e superado o Curso de Posgrao. - Asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes. -*Sistematizar a *autoevaluación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo. - Organizar e *calendarizar as tarefas de face a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada. D2
D3
D4
D5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000