Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creación de Contidos Audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. Fundamentos da comunicación audiovisual 1.1. Pinceladas sobre linguaxe audiovisual.
1.2. Planos, movementos de cámara, transicións e continuidade.
1.3. Outros elementos da linguaxe audiovisual
1.4. Formatos.
2. Guion, desenvolvemento e presentación de proxectos audiovisuais. 2.1. Notas sobre formatos de guion.
2.2. Aproximación ao guion de dirección.
2.3. Definindo un guion técnico.
2.4. Storyboard de produción e axencia.
3. Produción audiovisual 3.1. O proceso de produción audiovisual.
3.2. Animatic e previs con motiongraphics.
3.3. Outra documentación relevante no proceso de produción audiovisual.
4. Distribución de contidos en vídeo. 4.1. Adaptación e adecuación de formatos.
4.2. Previsión de plataforma.
5. A radio como soporte publicitario audiovisual 5.1. Características da radio como medio publicitario
5.2. A cuña de radio e outros formatos publicitarios
5.3. Adaptación de campañas audiovisuais ao medio radiofónico e casos de éxito
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000