Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidad
 Asignaturas
  Elaboración del Mensaje Publicitario
   Metodologías
Metodologías   ::  Guia de metodologias docentes
  Descripción
Talleres O Bloque III de contido adicarase a un obradoiro de elaboración da mensaxe publicitaria centrado no deseño editorial. O referido obradoiro será presencial e dirixido polo docente.
Aprendizaje basado en proyectos Para a valoración final da materia, os alumnos e alumnas deberán realizar un proxecto dirixido no que poñerán en marcha as aportacións recollidas nos seminarios e obradoiros.
Seminario Os Bloques I e II contarán con sesións de seminario con exposición e debate dos contidos precisos para o desenvolvemento dos proxectos plantexados nesta materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000