Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Valoración das actividades propostas polo docente, baseadas na formulación de problemas e/ou exercicios relacionados coa materia aos que o alumno/a debe dar solucións adecuadas tendo en conta o exposto en clase. 70 A1
A3
C1
C4
C5
C8
C9
C11
C13
C18
C21
C23
D3
Observación sistemática Valoración baseada na presenza e participación activa do alumnado na aula. 30 C5
C9
C11
C18
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os criterios de avaliación son os mesmos en todas as convocatorias. 

Será preciso obter unha puntuación mínima do 50% en todas as partes avaliables para superar a materia.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000