Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Obradoiro de prácticas profesionais (seminario de experiencias profesionais)
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Obradoiro de prácticas profesionais (seminario de experiencias profesionais) Código P04G190V01982
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
12 OP 4 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Psicoloxía evolutiva e comunicación
Coordinador/a
Doval Avendaño, María Montserrat
Torres Romay, Emma
Correo-e montse.doval@uvigo.es
emmatr@uvigo.es
Profesorado
Doval Avendaño, María Montserrat
García Crespo, Oswaldo
Gutiérrez González, Pedro Pablo
Torres Romay, Emma
Web
Descrición xeral Experiencia directa nalgún dos ámbitos de coñecemento da titulación, a través
da asistencia a un taller ou obradoiro impartido por un cualificado profesional ou docente do mundo da publicidade ou das relacións públicas. Esta materia foi considerada unha proposta fundamental na materia do Grao para garantir a “conexión entre a formación académica e profesional, a parte de constituír un canle adecuado para a permanente conexión coas distintas tendencias do mercado da comunicación en xeral e da publicidade e as Relacións Públicas en particular, contando para iso coa asistencia de profesionais de recoñecido prestixio”.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000