Tema |
Subtema |
TEMA 1. A MATERA PRIMA DO PRODUTO AUDIOVISUAL |
1.1. idea, story line
1.2. sinopse
1.3. tratamento
1.4. guión literario
1.5. guión técnico
|
TEMA 2. O UNIVERSO DA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL
|
2.1. Análiisis da produción no sector audiovisual
2.2. a empresa audiovisual
2.3. o produto audiovisual
2.4. a figura do produtor
2.5. a produción publicitaria audiovisual |
TEMA 3. O CAPITAL HUMANO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL |
3.1. o equipo de produción 3.2. o equipo de realización 3.3. redacción 3.4. documentación 3.5. iluminación 3.6. cámaras de cinema e vídeo 3.7. son 3.8. escenografía 3.9. caracterización 3.10. efectos especiais 3.11. outros equipos |
TEMA 4. A *PREPRODUCCIÓN: Chave do éxito e viabilidade dun proxecto audiovisual |
4.1. a desagregación de guión 4.2. localizacións e casting 4.3. plan de traballo |
TEMA 5. MEDIOS E SOPORTES NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL: a rodaxe e a edición |
5.1. formatos: cinematográfico, videográfico e multimedia
5.2. Realización práctica
5.2.1. monocámara
5.2.2. multicámara
5.2.3.directo e diferido
5.3. Edición
5.3.1. off line
5.3.2. en liña |
TEMA 6. A CONSTRUCIÓN DO DISCURSO AUDIOVISUAL |
6.1. a linguaxe audiovisual 6.2. o discurso publicitario audiovisual 6.3. os xéneros 6.3.1. cinematográficos 6.3.2.televisivos 6.3.3. publicitarios |
TEMA 7. DOCUMENTOS DE TRABALLO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL |
7.1. documentos de dirección
7.1.1. guións e xéneros
7.1.2. story board
7.1.3. animatic
7.1.4. escaletas
7.1.5. minutados
7.2. documentos de xestión
7.2.1. contratos
7.2.2. permisos
7.2.3. xustificantes de gasto
7.3 documentos organizativos |
TEMA 8. CONTROL ECONÓMICO NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL |
8.1. o orzamento
8.2. principais recursos financeiros e axudas á produción
8.2.1. esponsorización
8.2.2. dereitos de antena
8.2.3. subvencións
8.3. principais fórmulas de produción |
TEMA 9. FINALIZACIÓN DA PRODUCIÓN: Postproducción e masterización. |
9.1. Ferramentas de posproducción |
TEMA 10. DISTRIBUCIÓN DO PRODUTO AUDIOVISUAL |
10.1. mercados e distribución 10.2. itinerarios e fases de comercialización 10.2.1. cinema 10.2.2. televisión 10.2.3. internet10. 10.2.4. outros soportes 10.3. festivais, mostras e concursos |
TEMA 11. MARCO EMPRESARIAL E XURÍDICO DA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL |
11.1. sociedades empresariais 11.2. organismos e entidades 11.3. lexislación básica 11.4. propiedade intelectual 11.5. os modelos contractuais |
TEMA 12. INTRODUCIÓN Ao SOFTWARE DE XESTIÓN NA PRODUCIÓN AUDIOVISUAL |
12.1. Aplicacións para a produción audiovisual |