Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos análise, interpretación e estudo de problemas e necesidades comunicativas en pequenos negocios e asociacións locais con relacións públicas, publicidade e comunicación dixital en web e en redes sociais 25 A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Proxecto informe cooperativo e defensa como caso da comunicación e da reputación alcanzadas en redes sociais para unha asociación ou negocio local no desenvolvemento en pequeno grupo de creativa, analítica e relacións públicas durante as prácticas da materia en aprendizaxe - servizo. 40 A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Cartafol/dossier autoavaliación da aprendizaxe durante o curso e propostas para desenvolvemento da imaxe profesional persoal 35 A2
A3
C11
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
  1. A presentación dun cartafol definido profesionalmente nunha rede social ou blog, e
  2. Un balance e documentación da participación nun foro, evento ou causa en redes sociais para unha asociación ou marca local

Son obrigatorios para presentarse a unha avaliación final (e 3) da competencia en comunicación en redes sociais na data indicada para a materia no calendario de exames  tanto para a primeira como para a segunda convocatoria.

A proba final de resposta longa inclúe a decisión de accións comunicativas en casos de imaxe e/ou reputación profesional comparables aos exercitados durante as prácticas do curso

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000