Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Contidos
Tema Subtema
1. A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua española. 1.1. A comunicación e a linguaxe
1.2. A comunicación publicitaria: as funcións da linguaxe publicitaria.
1.3. A comunicación verbal e a comunicación non verbal.
2. A linguaxe publicitaria: rasgos lingüísticos, pragmáticos e retóricos da mensaxe publicitaria 2.1. Rasgos fónicos e prosódicos
2.2. Rasgos gráficos
2.3. Rasgos morfolóxicos
2.4. Rasgos sintácticos
2.5. Rasgos léxicos
2.6. Innovación léxica
2.7. As figuras retóricas
2.8. A relación imaxe-texto
3. Análise de textos publicitarios en español. 3.1. Adecuación dos textos publicitarios ao canal de expresión, ao obxectivo buscado e aos destinatarios.
3.2. Análise do discurso publicitario: enunciados e textos para vender.
3.3. A cultura e a ideoloxía na publicidade; a propaganda.
3.4. Composición de textos publicitarios en español.
4. Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do español 4.1 Expresión oral e expresión escrita en español. Coherencia, cohesión e adecuación da mensaxe textual.
4.2. A linguaxe publicitaria
4.3. Norma e uso do español nos medios
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000