Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A1
|
|
|
|
Saber aplicar os seus coñecementos ao traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A2
|
|
|
|
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A3
|
|
|
|
Poder transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A4
|
|
|
|
Desenvolver aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A5
|
|
|
|
Habilidades na busca de información, en relación con fontes de información primarias e secundarias, incluíndo o uso de ordenadores para buscas en liña |
|
B1
|
|
|
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
|
B2
|
|
|
Capacidade de escoita, de lectura comprensiva e habilidades de comunicación oral e escrita |
|
B3
|
|
|
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sostible |
|
B13
|
|
|
Comprender o funcionamento das democracias contemporáneas, o comportamento político e as súas culturas políticas |
|
|
C40
|
|
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
|
|
|
D1
|
Habilidade para a resolución independiente de problemas en relación con información cualitativa e cuantitativa |
|
|
|
D4
|
Capacidade para o traballo cooperativo en equipo/grupo e aberto a diferentes puntos de vista e opinións |
|
|
|
D8
|
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |
|
|
|
D9
|