Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B3 |
Capacidade de escoita, de lectura comprensiva e habilidades de comunicación oral e escrita |
B5 |
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
C21 |
Comprender a estrutura, organización e funcionamento dos diversos gobernos e administracións locais |
C39 |
Comprender a planificación e a xestión administrativa dos recursos económico-financeiros, a organización e xestión dos servizos públicos, e coñecer o réxime xurídico financeiro e o financiamento das AA. PP |
D1 |
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
D2 |
Capacidade de organización, planificación e utilización do tempo e de autocontrol ante situacións de presión |
D5 |
Capacidade para a toma de decisións autónoma e independente |
D8 |
Capacidade para o traballo cooperativo en equipo/grupo e aberto a diferentes puntos de vista e opinións |
D9 |
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |