Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Mercadotecnia pública e do sector non lucrativo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Desenrolo das Habilidades na búsqueda de información, en relación con fontes de información primarias e secundarias, incluindo ol uso de ordenadores para búsquedas en línea B1
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
Desenrolo da Capacidade de escucha, de lectura comprensiva e habilidades de comunicación oral e escrita A2
A5
B1
B3
C2
C3
C5
C9
D1
D4
Desenrolo do conhecemento dos fundamentos teóricos e prácticos do marketing-mix público e do sector no lucrativo A2
A3
A4
B1
C10
Desenrolo da Capacidade de análisis e síntesis para a elaboración e defensa de argumentos A2
A3
A4
C1
C2
C5
D1
Desenrolo da Capacidade de iniciativa e espíritu emprendedor A2
A3
A4
C1
C2
C5
D12
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000