Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B5 |
Ser capaz de interpretar datos derivados das observacións en relación coa súa significación e relacionalos coas teorías apropiadas no ámbito da dirección e xestión pública |
B10 |
Compromiso coa eficacia e a eficiencia do traballo do sector público e outras entidades |
B11 |
Compromiso co respecto persoal na contorna laboral público e privado |
B12 |
Compromiso coa responsabilidade e a honestidade no desempeño laboral público e privado |
C25 |
Manexar os distintos produtos financeiros para tomar decisións entre distintas alternativas no marco das administracións públicas |
D1 |
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos |
D2 |
Capacidade de organización, planificación e utilización do tempo e de autocontrol ante situacións de presión |
D5 |
Capacidade para a toma de decisións autónoma e independente |
D9 |
Capacidade para o razoamento crítico creativo e o autocrítico |