2. A creación de marca en o mercado audiovisual |
2.1. O concepto de marca: identidade e imaxe
2.2. Xestión estratéxica de marcas: o concepto de posicionamiento.
2.3. A creación de marca no mercado audiovisual: productores, difusores e obras. |
4. A promoción da obra audiovisual I: a campaña de comunicación. |
4.1. Achegamento á publicidade e ás relacións públicas: definición e funcións.
4.2. As campañas de comunicación: obxectivos, público, mensaxes, medios e accións.
4.3. Planificación dunha campaña de comunicación: fases. |
5. A promoción da obra audiovisual II: medios e ferramentas. |
5.1. Tipoloxía dos medios publicitarios.
5.2. Características dos medios publicitarios: audiencias, investimento, perfís de usuario, compra de soportes.
5.3. Ferramentas e accións promocionais tradicionais no ámbito audiovisual.
5.4. Accións promocionais en Internet: o emprego das redes sociais.
5.5. Accións de relacións públicas.
5.6. A cadea de valor do produto cinematográfico
|
6. Audiovisual e publicidade: a publicidade como fórmula de financiación |
6.1. A publicidade como fórmula de financiación para o audiovisual: product placement
6.2. A publicidade como fórmula de financiación para o audiovisual: city placement
6.3. O branded content |