Tema |
Subtema |
Introdución aos dispositivos móbiles |
orixes, características, tipos |
Sistemas operativos en dispositivos móbiles |
Núcleo, librarías de desenvolvemento, aplicacións |
Características básicas das aplicacións para dispositivos móbiles |
Execución de programas, compoñentes, ciclo de vida, portabilidade, publicación de aplicacións |
Contornos de desenvolvemento |
Características, requirimentos, APIs, configuración |
Interfaz de usuario básica |
Compoñentes elementais, interacción co usuario, depuración |
Gráficos avanzados |
Programación, formatos soportados, gráficos vectoriais, 3D e OpenGL, texturas |
Son e multimedia |
Reprodución de audio e vídeo, formatos soportados, construción dun reprodutor |
Almacenamento persistente |
Sistema interno de ficheiros, XML, soporte de bases de datos |
Rede e entrada/saída |
Protocolo HTTP, servizos web, TCP/UDP, manexo de eventos e sensores |
Seguridade |
Permisos: usuarios e aplicacións, protocolos seguros |
Firma e publicación de aplicacións |
Fluxo de traballo, creación de arquivos necesarios, envío da aplicación a un Market |
Integración con aplicacións corporativas |
Servizos web, programación e alternativas |