Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Capacidade para concebir, redactar, organizar, planificar, desenvolver e asinar proxectos no ámbito da enxeñaría en informática que teñan por obxecto, de acordo cos coñecementos adquiridos , a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas, servizos e aplicacións informáticas. |
B3 |
Capacidade para deseñar, desenvolver, avaliar e asegurar a accesibilidade, ergonomía, usabilidade e seguridade dos sistemas, servizos e aplicacións informáticas, así como da información que xestionan. |
B4 |
Capacidade para definir, avaliar e seleccionar plataformas hardware e software para o desenvolvemento e a execución de sistemas, servizos e aplicacións informáticas, de acordo cos coñecementos adquiridos. |
B5 |
Capacidade para concebir, desenvolver e manter sistemas, servizos e aplicacións informáticas empregando os métodos da enxeñería de software como instrumento para o aseguramento de sua calidade, de acordo cos coñecementos adquiridos. |
B6 |
Capacidad para concebir e desenvolver sistemas ou arquitecturas informáticas centralizadas ou distribuidas integrando hardware, software e redes de acordo cos coñecementos adquiridos. |
B8 |
Coñecemento das materias básicas e tecnoloxías, que capaciten para a aprendizaxe e desenvolvemento de novos métodos e tecnoloxías, así como as que lles doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
B9 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, autonomía e creatividade. Capacidade para saber comunicar e transmitir os coñecementos, habilidades e destrezas da profesión de Enxeñeiro Técnico en Informática. |
C8 |
Capacidade para planificar, concibir, despregar e dirixir proxectos, servizos e sistemas informáticos en tódolos ámbitos, liderando a súa posta en marcha e mellora continua e valorando o seu impacto económico e social |
C9 |
Capacidade para comprender a importancia da negociación, os hábitos de traballo efectivos, o liderado e as habilidades de comunicación en todos os contornos de desenvolvemento de software |
D1 |
I1: Capacidade de análise, síntese e avaliación |
D2 |
I2: Capacidade de organización e planificación |
D3 |
I3: Comunicación oral e escrita na lingua nativa |
D4 |
I4: Capacidade de comunicación efectiva en inglés |
D5 |
I5: Capacidade de abstracción: capacidade de crear e utilizar modelos que reflictan situacións reais |
D6 |
I6: Capacidade de deseñar e realizar experimentos sinxelos e analizar e interpretar os seus resultados |
D7 |
I7: Capacidade de buscar, relacionar e estruturar información proveniente de diversas fontes e de integrar ideas e coñecementos |
D8 |
I8: Resolución de problemas |
D9 |
I9: Capacidade de tomar decisións |
D10 |
I10: Capacidade para argumentar e xustificar loxicamente as decisións tomadas e as opinións |
D11 |
P1: Capacidade de actuar autonomamente |
D12 |
P2: Capacidade de traballar en situacións de falta de información e/ou baixo presión |
D13 |
P3: Capacidade de integrarse rapidamente e traballar eficientemente en equipos unidisciplinares e de colaborar nun entorno multidisciplinar |
D14 |
P4: Traballo nun contexto internacional |
D15 |
P5: Capacidade de relación interpersoal |
D16 |
S1: Razoamento crítico |
D17 |
S2: Compromiso ético e democrático |
D18 |
S3: Aprendizaxe autónoma |
D19 |
S4: Adaptación a novas situacións |
D20 |
S5: Creatividade |
D21 |
S6: Liderado |
D22 |
S7: Ter iniciativa e ser resolutivo |
D23 |
S8: Espírito emprendedor e ambición profesional |
D24 |
S9: Ter motivación pola calidade e a mellora continua |