Guia docente 2019_20
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Programación II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
RA1. Coñecer amplamente a linguaxe de programación orientado a obxectos de maior utilidade para a industria na actualidade. A2
B8
C4
C5
C12
C13
C14
D1
D2
D5
D7
D8
D9
D11
D12
D16
D18
D19
D20
D22
D24
RA2. Coñecer amplamente o proceso de desenvolvemento asociado a un proxecto de complexidade básica realizado mediante programación orientada a obxectos. A2
B8
C7
C12
C13
C14
C25
C28
D1
D2
D3
D5
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D15
D16
D18
D19
D20
D22
D24
RA3. Desenvolver software de calidade aplicando os fundamentos da paradigma de orientación a obxectos. A2
C14
C25
C28
D1
D2
D5
D7
D8
D9
D11
D12
D16
D18
D19
D20
RA4. Dominar a comunicación dentro do grupo de traballo, e a capacidade de iniciativa e de toma de decisións no traballo realizado. A2
B8
C14
D1
D2
D3
D5
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D15
D16
D18
D19
D20
D22
D24
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000