Guia docente 2019_20
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática: Programación I
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
RA1: Adquirir as habilidades básicas para analizar un problema e conseguir desenvolver un programa nunha linguaxe de alto nivel que permita solucionalo. B8
C3
C4
C5
C12
C13
D8
D18
D24
RA2: Adquirir os coñecementos básicos de programación, independentes da linguaxe de programación utilizado. B8
C3
C4
C5
C12
C13
D8
D18
D24
RA3: Adquirir bos hábitos de programación, primando a sinxeleza e legibilidad dos programas así como realizando, como paso previo á programación, unha análise da solución. B8
C3
C5
C12
C13
D8
D24
RA4: Adquirir un coñecemento detallado e práctico das características e recursos da linguaxe de programación utilizado na materia. B8
C4
C5
D8
D18
D24
RA5: Conseguir a autonomía do alumno na análise e desenvolvemento de solucións de calquera tipo de problema, de complexidade simple a intermedia, de maneira que dispoña destas habilidades cando teña que programar en calquera contorna. B8
C3
C4
C5
C12
C13
D8
D13
D18
D24
RA6: Usar as ferramentas dunha contorna de desenvolvemento de programación para crear e desenvolver aplicacións. B8
C4
D18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000