Guia docente 2019_20
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Matemáticas: Fundamentos matemáticos para a informática
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
RA1: Adquirir conceptos, procedementos e estratexias da matemática discreta e a lóxica que teñan aplicación na informática. A1
B8
C3
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA2: Aplicar os fundamentos matemáticos á resolución de problemas da informática. A1
B8
C3
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA3: Coñecer a terminoloxía, notación e métodos das matemáticas. A1
B8
C3
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA4: Coñecer e aplicar a linguaxe proposicional e a lóxica de predicados. A1
B8
C3
D1
D5
D8
D10
D13
D16
D18
RA5: Coñecer e comprender o concepto e a necesidade do razoamento abstracto e as demostracións, sendo de especial importancia a indución, pola súa aplicación na enxeñaría informática. A1
B8
C3
D1
D5
D8
D10
D13
D16
D18
RA6: Coñecer e aplicar as propiedades das operacións básicas sobre conxuntos e aplicacións. A1
B8
C3
C4
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA7: Coñecer e aplicar os conceptos fundamentais da teoría de números que xogan un papel esencial na ritmética computacional, en problemas de asignación de memoria e en cuestións de seguridade informática. A1
B8
C3
C4
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA8: Coñecer e aplicar técnicas de reconto e de enumeración así como a análise combinatoria. A1
B8
C3
D1
D5
D8
D10
D13
D16
D18
RA9: Coñecer e utilizar estruturas discretas, que son as estruturas abstractas matemáticas usadas para representar obxectos discretos e relaciones ente eles. A1
B8
C3
D1
D5
D8
D10
D13
D16
D18
RA10: Estudar as propiedades básicas de Álxebra de Boole e algúns procedementos para simplificar funcións booleanas. A1
B8
C3
D1
D5
D8
D10
D13
D16
D18
RA11: Coñecer as nocións e ferramentas elementais propias da teoría de grafos e a súa aplicación na resolución de problemas cotiáns da informática. A1
B8
C3
C4
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA12: Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático. A1
B8
C4
D8
D13
D16
D18
RA13: Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticos no desenvolvemento profesional. B8
C3
D1
D2
D5
D8
D10
D13
D16
D18
D20
RA14: Saber prolongar as teorías de base faga as aplicacións que lle interese. A1
B8
C3
D5
D10
D16
D20
RA15: Identificar e analizar criterios e especificacións adecuados a problemas concretos. C3
D1
D8
D10
D16
RA16: Saber buscar solucións algorítmicas aos problemas que fosen expostos. A1
B8
C3
D5
D8
D16
RA17: Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores. B8
C3
D1
D2
D5
D8
D10
D16
D18
D20
RA18: Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións. C3
D10
D16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000