Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B8 |
Coñecemento das materias básicas e tecnoloxías, que capaciten para a aprendizaxe e desenvolvemento de novos métodos e tecnoloxías, así como as que lles doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
C3 |
Capacidade para comprender e dominar os conceptos básicos de matemática discreta, lóxica, algorítmica e complexidade computacional, e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñería |
C4 |
Coñecementos básicos sobre o uso e programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación na enxeñería |
D1 |
I1: Capacidade de análise, síntese e avaliación |
D2 |
I2: Capacidade de organización e planificación |
D5 |
I5: Capacidade de abstracción: capacidade de crear e utilizar modelos que reflictan situacións reais |
D8 |
I8: Resolución de problemas |
D10 |
I10: Capacidade para argumentar e xustificar loxicamente as decisións tomadas e as opinións |
D13 |
P3: Capacidade de integrarse rapidamente e traballar eficientemente en equipos unidisciplinares e de colaborar nun entorno multidisciplinar |
D16 |
S1: Razoamento crítico |
D18 |
S3: Aprendizaxe autónoma |
D20 |
S5: Creatividade |