Seminario |
Formulación: Os seminarios están suscitados con un carácter práctico: aprendizaxe activa a través de o acceso a a información -escrita ou visual-, a lectura, a escritura e o debate en clase.
Actividades requiridas: Abarcan lecturas de artigos, capítulos de libros, visionado de algún documental ou película, preparación de síntese e, no seu caso de algún powerpoint para as presentacións en clase, respostas a cuestionarios e realización de exercicios de interpretación estadístico económicas (series históricas, cadros, gráficos).
Presentación de os contidos: O contido de cada seminario práctico preséntase sempre en a plataforma docente, con antelación. En esta presentación defínense os seus obxectivos, as cuestións concretas a abordar, os materiais con os que traballar ou que han de ser buscados por os alumnos e alumnas.
Tamén serán presentados en clases, por o profesor, con unha semana de antelación.
Plataforma docente e Libro de Prácticas: As prácticas de os seminarios sóbense, resoltas, a a plataforma docente o día antes de ser vistas en clase. Tras velas e discutilas en clase, faranse por os alumnos as correcciones que estimen oportunas. E así corrixidas sóbense a o Libro de Prácticas, seguindo a orde en que son vistas en clase.
Este Libro de Prácticas é obxecto de avaliación final. |