Guia docente 2018_19
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Máster Universitario en Enxeñaría de Telecomunicación
 Materias
  Electrónica e Fotónica para Comunicacións
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas en aulas informáticas O traballo do alumno nestas prácticas será avaliado de forma individual:
1. Na evaluación continua: mediante unha ou varias probas, durante as prácticas, de preguntas curtas e/ou a resolución de problemas coa axuda do simulador.
2. En evaluación única con examen final: mediante preguntas curtas e/ou a resolución de problemas coa axuda do simulador.
10 C2
C3
C12
C13
Resolución de problemas As probas individuais de resolución de problemas (con ou sen axuda do simulador de circuitos) realizaranse no marco dos 2 puntuables, no caso de alumnos que optaron por avaliación continua, e no marco do exame final. Estes puntuables poden conter tamén cuestións de resposta curta.
70 C2
C3
C12
C13
Práctica de laboratorio Os alumnos que optan por avaliación continua, deberán realizar de forma individual un deseño de un circuíto de microondas con axuda do simulador de circuítos. Este deseño será evaluado, tras a entrega dun informe escrito, mediante a realización dunha proba individual de deseño con axuda do simulador.
No caso dos alumnos que optan por avaliación única nun exame final, como parte de este exame, o alumno realizará un deseño de un circuíto de microondas con axuda do simulador.
20 C2
C3
C12
C13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

É convinte que os alumnos/as asistan ás clases prácticas na aula informática, así como que realicen o traballo de deseño de un circuíto de microondas, que será un traballo autónomo do alumno á proposta do profesor, para adquirir as destrezas que logo se esixirán nas probas de avaliación. 

Primeira Oportunidade:

A) En o caso de que o alumno acóllase á avaliación continua: 

1.  A avaliación das clases prácticas correspóndese co 10% da cualificación total da asignatura, e a avaliación do deseño dun circuíto de microondas (mediante unha proba con axuda do simulador, tras a entrega dun informe escrito) correspóndese có 20%. É dicir, a avaliación individual das clases prácticas e a proba de deseño correspóndense en total co 30% da cualificación da asignatura.  
2. O resto da asignatura será evaluado individualmente a través de 2 puntuables que conterán resolución de problemas (con ou sen axuda do simulador), ademais de poder conter cuestións de resposta curta. Estes dous puntuables suman o 70% da cualificación total da asignatura: o primeiro o 30% e o segundo o 40%. 
Asúmese que os
alumnos que realizan o segundo puntuable escollen a avaliación continua. 

B) No caso de que o alumno acollase á avaliación única, teríase en conta únicamente a nota obtida no exame final: na resolución de problemas (na súa versión extensa, con ou sen axuda do simulador), na contestación a preguntas de resposta curta e/ou na realización dun deseño de circuíto de microondas con axuda do simulador.
 

Segunda Oportunidade: 

En xullo presentaranse os estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade, debendo realizar un exame das mesmas características que o descrito na opción B. 
En particular, os estudantes que na primeira oportunidade elixiron avaliación continua e que desexen conservar as cualificacións obtidas nas clases prácticas (aula informática) e na proba de deseño, que terán un peso conxunto de ata un 30% da nota total da asignatura, realizarán unha versión reducida do exame indicado no párrafo anterior (que terá un peso de ata o 70% da nota total da asignatura). 

En caso de detección de plagio nalgún dos traballos
realizados por o alumno, a cualificación final da asignatura será de suspenso
(0) e os profesores comunicarán á dirección da escola o asunto
para que tome as medidas que considere oportunas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000