É convinte que os alumnos/as asistan ás clases prácticas na aula informática, así como que realicen o traballo de deseño de un circuíto de microondas, que será un traballo autónomo do alumno á proposta do profesor, para adquirir as destrezas que logo se esixirán nas probas de avaliación.
1. A avaliación das clases prácticas correspóndese co 10% da cualificación total da asignatura, e a avaliación do deseño dun circuíto de microondas (mediante unha proba con axuda do simulador, tras a entrega dun informe escrito) correspóndese có 20%. É dicir, a avaliación individual das clases prácticas e a proba de deseño correspóndense en total co 30% da cualificación da asignatura.
2. O resto da asignatura será evaluado individualmente a través de 2 puntuables que conterán resolución de problemas (con ou sen axuda do simulador), ademais de poder conter cuestións de resposta curta. Estes dous puntuables suman o 70% da cualificación total da asignatura: o primeiro o 30% e o segundo o 40%.
Asúmese que os
alumnos que realizan o segundo puntuable escollen a avaliación continua.
B) No caso de que o alumno acollase á avaliación única, teríase en conta únicamente a nota obtida no exame final: na resolución de problemas (na súa versión extensa, con ou sen axuda do simulador), na contestación a preguntas de resposta curta e/ou na realización dun deseño de circuíto de microondas con axuda do simulador.
Segunda Oportunidade:
En xullo presentaranse os estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade, debendo realizar un exame das mesmas características que o descrito na opción B.
En particular, os estudantes que na primeira oportunidade elixiron avaliación continua e que desexen conservar as cualificacións obtidas nas clases prácticas (aula informática) e na proba de deseño, que terán un peso conxunto de ata un 30% da nota total da asignatura, realizarán unha versión reducida do exame indicado no párrafo anterior (que terá un peso de ata o 70% da nota total da asignatura).