O obxectivo xeral da materia é proporcionarle ao alumnado os fundamentos teóricos e as competencias prácticas que lle permitan analizar, deseñar, desenvolver e depurar aplicacións informáticas seguindo o paradigma orientado a obxectos. Esta é unha materia eminentemente práctica e neste sentido está orientada ao traballo do alumnado na realización dun ou varios proxectos.
Para facilitar o desenvolvemento dos proxectos, na materia, realizarase primeiramente unha moi breve introdución á disciplina de Enxeñaría do Software, conectándoa co paradigma da programación orientada a obxectos (POO) e limitándoa só ás etapas de análise, deseño, implementación e depuración. A continuación analizaranse en detalle os elementos da POO, utilizando elementos e diagramas UML que utilizará o alumnado nos seus desenvolvementos.
Para alcanzar este obxectivo xeral os contidos que se tratarán na materia pódense resumir nos seguintes ítems:
- Conceptos básicos de Enxañaría do Software.
- Conceptos básicos da orientación a obxectos: clases e obxectos.
- Encapsulación. Principio de ocultación. Conceptos de *desacoplamiento e cohesión
- Herdanza, abstracción, polimorfismo e reutilización
- Relacións entre clases: xeneralización, asociación e dependencia.
- Comunicación entre obxectos: métodos, eventos, mensaxes.
- Persistencia. Almacenamento en ficheiros e en bases de datos.