Código |
Descrición |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Capacidade para a redacción, dirección e desenvolvemento de proxectos no ámbito da construción |
B3 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas |
B7 |
Capacidade para aplicar os principios e métodos da calidade |
B8 |
Capacidade de organización e planificación no ámbito da empresa e outras institucións e organizacións |
C3 |
Coñecemento dos diferentes sectores de actividade económica relacionados coas empresas construtoras, estudos e enxeñarías |
C6 |
Capacidade para planificar as necesidades e servizos demandados polas edificacións |
C8 |
Coñecemento orientado a unha visión xerencial do sector da construción, aplicando criterios de xestión e control a todo o proceso produtivo |
D2 |
Pensamento crítico. |
D4 |
Aprendizaxe autónoma e auto dirixida |
D6 |
Uso de tecnoloxías. |
D7 |
Xestión do tempo e organización de tarefas |
D10 |
Capacidade de análise e síntese. Organización e planificación. Xestión da información |
D11 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica para comunicarse con persoas non expertas |
D12 |
Traballo interdisciplinario. |