|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Resolución de problemas |
Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as polo profesorado. Desta forma o estudante debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica pode ser presencial ou non.
Resultados de Aprendizaxe:
Obter coñecementos e destrezas adecuadas para dominar fundamentos de tecnoloxías avanzadas de procesamento de material, desde o cálculo á realización dunha ampla gama de produtos industriais de fabricación mecánica |
6.2 |
A1 A2 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C9
|
D5
|
Resolución de problemas de forma autónoma |
Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as polo profesorado. Desta forma o estudante debe aplicar os coñecementos que adquiriu. A aplicación desta técnica é non presencial.
Resultados de Aprendizaxe:
Obter coñecementos e destrezas adecuadas para dominar fundamentos de tecnoloxías avanzadas de procesamento de material, desde o cálculo á realización dunha ampla gama de produtos industriais de fabricación mecánica
|
6.3 |
A1 A2 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C9
|
D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas desenvolvidas en calquera dos formatos de cuestionario da plataforma faitic, con prioridade para os de múltiple elección e resposta única onde os fallos restan (a probabilidade de acerto).
Resultados de aprendizaxe:
- Adquirir e ampliar coñecementos e destrezas necesarias para a correcta combinación de material e proceso de transformación para conseguir un produto que cumpra cos requisitos prefixados desde deseño.
- Obter coñecementos e destrezas adecuadas para dominar fundamentos de tecnoloxías avanzadas de procesamento de material, desde o cálculo á realización dunha ampla gama de produtos industriais de fabricación mecánica. |
33.4 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C8 C9
|
D5 D6
|
Informe de prácticas |
Elaboración dun documento por parte do alumno no que se reflictan as características do traballo levado a cabo. Os alumnos deben describir as tarefas e procedementos desenvolvidos, mostrar os resultados obtidos ou observacións realizadas, así como a análise e tratamento dos datos. Habilitaranse exercicios na plataforma de teledocencia para tal fin.
Resultados de aprendizaxe:
- Obter coñecementos e destrezas adecuadas para dominar fundamentos de tecnoloxías avanzadas de procesamento de material, desde o cálculo á realización dunha ampla gama de produtos industriais de fabricación mecánica.
|
8.3 |
A1 A2 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C9
|
D5
|
Traballo |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática
da materia. Habilitaranse recursos na plataforma para a súa entrega nas condicións que estableza o profesorado e pertence aos medios previstos para a avaliación continua.
Resultados de aprendizaxe:
Adquirir e ampliar coñecementos e destrezas necesarias para a correcta combinación de material e proceso de transformación para conseguir un produto que cumpra cos requisitos prefixados desde deseño. |
12.5 |
A3 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C8 C9
|
D6
|
Observación sistemática |
Conxunto de técnicas e ferramentas para reunir información do estudante, a partir da análise de aspectos tales como asistencia e actitude: participación, dinamismo, adaptación,
Resultados de aprendizaxe:
Obter coñecementos e destrezas adecuadas para dominar fundamentos de tecnoloxías avanzadas de procesamento de material, desde o cálculo á realización dunha ampla gama de produtos industriais de fabricación mecánica |
16.7 |
A1 A2 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C9
|
D5
|
Autoavaliación |
Probas nas que o alumno valora os seus logros en función dos obxectivos propostos e determina os factores que poden influír na súa actuación. Desenvolven avaliación continua como parte da asistencia e presencialidade rexistrada.
Resultados de Aprendizaxe:
Adquirir e ampliar coñecementos e destrezas necesarias para a correcta combinación de material e proceso de transformación para conseguir un produto que cumpra cos requisitos prefixados desde deseño |
16.60 |
A3 A4 A5
|
B1 B5
|
C1 C2 C3 C7 C8 C9
|
D5
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Compromiso ético: Espérase que o/a estudante presente un comportamento ético adecuado. En caso de detectar un comportamento
non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados, por exemplo), considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Dependendo do tipo de comportamento non ético detectado, poderíase concluír que o alumno non alcanzou as competencias necesarias para superar a materia. Espérase do estudante un comportamento respectuoso, digno e de colaboración co sistema docente, profesorado, coordinación e persoal de admnistración e servizos do máster. Calquera cuestión debida á falta de comportamento ético e digno do estudiantado poderá ter repercusión na avaliación da materia.
Tal e como se establece na memoria do título dentro do procedemento xeral para valorar o proceso e os resultados: En cada materia o
profesor responsable asignará unha nota a cada estudante en función da súa actitude e participación. Para esta materia, en concreto no
compoñente autoevaluativo e no de observación sistemática, poderá ser considerada a presencialidad. Para iso teranse en conta as follas de firmas dos estudantes nas sesións presenciais. Publicarase, en todo caso e en cada curso académico, o sistema de avaliación para explicar como se poden agrupar e espallar cadansúas porcentaxes, para completar o despregamento da repartición proposta na memoria do máster, ás guías docentes das materias. |