Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Coñecemento das tecnoloxías, os compoñentes e os materiais nos procesos de deseño e fabricación |
B5 |
Destreza na aplicación de ferramentas informáticas no ámbito da enxeñaría |
C1 |
Coñecemento dos métodos de deseño e modelado avanzado de produtos e proceso. |
C2 |
Capacidade para o deseño, desenvolvemento e cálculo avanzado de produtos e procesos |
C3 |
Habilidade para a redacción e interpretación de documentación técnica |
C7 |
Destreza no manexo de ferramentas de software aplicables a procesos de deseño e fabricación de produtos |
C8 |
Coñecemento da selección de materiais, ferramentas e equipos para procesos de fabricación |
C9 |
Habilidade para utilizar técnicas de simulación como axuda á toma de decisión nos procesos de deseño e fabricación |
D5 |
Destreza para expresarse e facer presentacións en lingua inglesa |
D6 |
Capacidade de aprendizaxe continuado, tanto dirixido como autónomo |