Tema |
Subtema |
Contextos de aplicación de la didáctica de las lenguas extranjeras en la enseñanza secundaria. |
- ESO
- Bachillerato
- FP
- EOIs
- Programas AICLE
- Variables en la situación de enseñanza de las lenguas extranjeras. |
Competencias y estrategias de comunicación. |
- Las competencias clave.
- Actividades de lengua: tipología de las actividades; la incorporación de las actividades de léxico y los contenidos gramaticales y funcionales.
- Actividades de comprensión, expresión, interacción y mediación. |
Elementos para la programación de unidades didácticas. |
- Legislación educativa y aprendizaje de lenguas extranjeras en la enseñanza secundaria.
- Marco metodológico: el enfoque comunicativo, el enfoque por tareas y otras metodologías actuales.
- Planificar y programar. Aspectos generales: la unidad didáctica y la programación de departamento.
- La evaluación en el aula de lengua extranjera.
|
A avaliación na aula de linguas estranxeiras
|
-Avaliación inicial, formativa e final
-Uso de descriptores (rubrics)
|
Estratexias de comunicación. A comunicación oral e escrita e o seu tratamento na aula. Procedementos para o fomento das habilidades comunicativas na aprendizaxe de linguas estranxeiras
|
-Actividades de expresión, interacción e mediación oral.
-Actividades de expresión, interacción e mediación escrita.
-Práctica de aula e uso de rubrics para avaliar a comprensión oral e escrita
|
Técnicas de escrita e redacción
|
|
Fomento da lectura e uso da literatura na didáctica do ensino/aprendizaxe das linguas estranxeiras |
|
Diferencias entre lingua culta e coloquial |
-Que norma ensinar?
-Norma e variacións lingüísticas |
Materiais para a didáctica das linguas estranxeiras |
-Materiais e recursos didácticos
-Selección de actividades para traballar as distintas destrezas.
-O uso dos libros de texto.
-Uso das TIC e móbiles.
|
Os sistemas audiovisuais na didáctica das linguas estranxeiras. Redes sociais e gamificación na aprendizaxe de linguas.
|
-Perspectiva histórica
-Análise de prácticas |
Apoio, diversidade e multiculturalidade
na didáctica das linguas estranxeiras.
Contextos de aplicación da didáctica das LE.
|
-A titoría. A LE nas actividades de titoría
-Lifeskills /competences pour la vie
-Medidas de atención á diversidade: os grupos PMAR
-Avaliación da atención á diversidade
-Traballar coa cultura da LE: o papel dos/as auxiliares de conversa.
-Programas AICLE/CLIL
|