2. A Literatura Comparada no Espazo Estético. |
2.1. A Literatura Comparada no eixo sintáctico: medios, modos e obxectos.
2.2. A Literatura Comparada no eixo semántico: mecanicismo, xenialidade e loxicidad.
2.3. A Literatura Comparada no eixo pragmático: autoloxismos, dialoxismos e normas. |
4. Ontoloxía da Literatura Comparada |
4.1. A Literatura Comparada como invención europea
4.2. A Literatura Comparada como construción nacionalista
4.3. A Literatura Comparada como interpretación etic dunha literatura emic |
6. Crítica da Literatura Comparada segundo o Materialismo Filosófico como Teoría da Literatura |
6.1. Gnoseoloxía da Literatura Comparada 6.1.1. Principios das ciencias 6.1.2. Modos das ciencias 6.2. O modelo *gnoseológico da Literatura Comparada |
7. Materiais literarios e documentación crítica |
7.1. Borges: O catro ciclos
7.2. O Mito do Reino Celeste
7.3. Dante e a Divina comedia: Francesca e Paolo no Inferno
7.4. Shakespeare e a ficción literaria
7.5. Crítica da literatura ilustrada: Montaigne, Gracián, Feijoo
7.6. Poetas románticos: Shelley, Novalis, Foscolo, Keats, Lautréamont
7.7. Madame de Staël: Literatura e Liberdade
7.8. Rainer-Maria Rilke: a tradución da poesía
7.9. Jaime Siles e Rainer-Maria Rilke
7.10. Gonzalo Torrente Ballester e a finalidade da literatura |
8. Demostracións críticas da Literatura Comparada |
8.1. Como exercer críticamente a Literatura Comparada?
8.2. O personaxe nihilista na literatura europea.
8.3. O teatro de Cervantes máis aló do Século de Ouro.
8.4. Crítica dos Xéneros Literarios no Quixote no contexto da Literatura Comparada. |