As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o conxunto
do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao ensino. Incídese
especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de correspondencia que
cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o
contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de
interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con
grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo
coas persoas presentes no lugar.
Prácticas autónomas a través de TIC
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o conxunto
do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao ensino. Incídese
especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de correspondencia que
cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o
contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de
interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con
grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo
coas persoas presentes no lugar.
Traballo tutelado
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o conxunto
do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao ensino. Incídese
especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de correspondencia que
cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o
contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de
interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con
grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo
coas persoas presentes no lugar.
Probas
Descrición
Práctica de laboratorio
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o conxunto
do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao ensino. Incídese
especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de correspondencia que
cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o
contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de
interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con
grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo
coas persoas presentes no lugar.
Probas de resposta curta
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o conxunto
do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao ensino. Incídese
especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de correspondencia que
cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o
contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de
interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con
grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo
coas persoas presentes no lugar.
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000