Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
A1
|
|
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A2
|
|
|
|
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A3
|
|
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida *autodirigido ou autónomo. |
A5
|
|
|
|
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance do coñecemento no campo da xestión pública a través dunha investigación orixinal. |
|
B1
|
|
|
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada. |
|
B2
|
|
|
Capacidade de realizar reflexións e análises críticas sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
B3
|
|
|
Habilidade para recuperar e analizar información de diversas fontes |
|
B4
|
|
|
Habilidade de aplicar coñecementos adquiridos nun traballo concreto ou nun proceso de investigación. |
|
B5
|
|
|
Habilidade para deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos innovadores no ámbito da xestión pública e das ciencias sociais en xeral. |
|
B6
|
|
|
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) que permita o avance do coñecemento da xestión pública. |
|
B7
|
|
|
Capacidade para resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos relacionados coa xestión pública. |
|
B8
|
|
|
Coñecer e aplicar a metodoloxía e deseño de investigación empírica nas ciencias sociais así como as súas principais técnicas cualitativas e cuantitativas. |
|
|
C1
|
|
Entender os fundamentos da xestión de información e documentación para o desenvolvemento, elaboración e defensa dunha investigación no ámbito das ciencias sociais tanto en castelán como en inglés. |
|
|
C2
|
|
Coñecer as principais teorías políticas contemporáneas de forma exhaustiva. |
|
|
C3
|
|
Coñecer os problemas asociados á práctica política nas democracias actuais. |
|
|
C4
|
|
Coñecer o estado actual dos estudos en Ciencia política e da administración. |
|
|
C5
|
|
Coñecer os efectos da globalización na política e sociedade. |
|
|
C6
|
|
Coñecer as principais paradigmas e enfoques teóricos tanto clásicos como actuais sobre dirección e xestión pública baixo unha perspectiva interdisciplinar de forma sistemática e profunda. |
|
|
C7
|
|
Coñecer as teorías actuais sobre liderado, fundamentalmente público. |
|
|
C8
|
|
Proporcionar, no curso dunha investigación, unha perspectiva teórica nova para entender e explicar un fenómeno do ámbito da dirección e xestión pública. |
|
|
C9
|
|
Coñecer os compoñentes e lóxica interna de cada unha das fases das políticas públicas de forma exhaustiva. |
|
|
C10
|
|
Xestionar e dirixir equipos de persoas seguindo os instrumentos proporcionados pola literatura especializada. |
|
|
C11
|
|
Coñecer as fontes teóricas e estratexias de negociación como medio para alcanzar acordos. |
|
|
C12
|
|
Deseñar, desenvolver e avaliar proxectos de goberno e administración electrónica. |
|
|
C13
|
|
Coñecer o papel fundamental que desempeñan as persoas dentro dunha organización como suxeitos de coñecemento para alcanzar a súa excelencia. |
|
|
C14
|
|
Coñecer o valor xerado polas organizacións públicas a través da súa estrutura e procesos de financiamento e *presupuestación |
|
|
C15
|
|
Capacidade de argumentar e defender ideas en base a criterios científicos. |
|
|
|
D1
|
Capacidade de crítica e auto-crítica. |
|
|
|
D2
|
Capacidade de traballo en equipo interdisciplinar. |
|
|
|
D3
|
Capacidade para comunicarse con expertos do mesmo campo e doutros campos afíns, así como con públicos non especializados. |
|
|
|
D4
|
Habilidade de aprendizaxe *autodirigido e traballo autónomo no campo das ciencias sociais. |
|
|
|
D5
|
Compromiso pola calidade, o rigor, a responsabilidade e a honestidade no desenvolvemento do traballo así como nos seus resultados. |
|
|
|
D6
|