Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Elaborar dinámicas de traballo en grupo en novas contornas colaborativos D3
Interpretar e analizar a contorna económica, político, sociocultural, tecnolóxico e comunicativo no contexto da economía globalizada e a incidencia da comunicación publicitaria nas súas distintas facetas na mesma. A5
C1
Redactar e expor de forma académica, seguindo as normas preceptivas formais e de contido, de traballos de investigación A5
C5
D3
Contextualizar a orixe, evolución e tendencias de futuro máis inmediatas na comunicación publicitaria internacional C1
C5
Desenvolver estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias en distintos soportes e medios de comunicación C9
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000