Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación e xestión de medios publicitarios
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Introdución á Planificación de Medios
Introdución. Contexto no que se desenvolve a Planificación de medios: Marketing & Publicidade. Complejidad e importancia da planificación. ¿En que consiste a planificación de Medios?. O plan de Medios. Perfil tipo de un Planificador. Tendencias.
Tema 2. Contexto da Planificación de medios
Factores xerais e específicos que condicionan a planificación de medios.
Tema 3. Actores 1. O Anunciante e a súa Marca. Retos e ameazas. Formas de organizar a función de medios: Proles e Contras de cada modelo. Rol de anunciante na planificación.
2. Axencias de Medios: Orixe. Evolución. Organigrama Tipo. Descrición de postos e funcións por Departamentos Fluxos de traballo. Forma de Remuneración..
3. Os Medios e os soportes. Como se organiza un Dpto. Comercial tipo.

Tema 4. Fases e metodoloxía de o plan de medios Fases e etapas de un plan de medios: Información e acción. Descrición de os procesos que comprende cada etapa: Briefing, obxectivos, selección de medios e soportes, estacionalidad, óptico de medios, negociación e compra, seguimiento, pechadura.
Tema 5. Os Medios Publicitarios
Características de cada Medio: Prensa, Cine, TV, Radio, Exterior.
Vantaxes e inconvenientes.
Realidade de os medios en o novo panorama mediático.
Tema 6. Os indicadores clave de desempeño en planificación de medios. Cobertura, GRPs e OTS. Notoriedad e engagement.
Distribución de frecuencias.
SOV & SOS
Factores para determinar a frecuencia e a cobertura.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000