PLANIFICACIÓN DAS PRÁCTICAS DA ASIGNATURA:
- Grupos de traballo: Os estudantes deberán xuntarse en pequenos
grupos de de 4-6 persoas para realizar
as DÚAS prácticas obrigatorias da asignatura. Só excepcionalmente, e de forma
xustificada, se admitirán grupos de traballo con menos membros.
- As datas de exposición/entrega son inamovíveis e quedarán fixadas
para a semana do 22 ó 26 de outubro (primeira práctica); e para a semana
do 26 ó 30 de novembro (segunda práctica), salvo incidencias imprevistas.
- Puntuación: Cada práctica realizada terá unha puntuación máxima de 3 puntos. TRABALLOS A REALIZAR: DESCRIPCIÓN E ANÁLISE DE TÉCNICAS/ ESTRATEXIAS DE
PROPAGANDA POLÍTICA PRIMEIRA PRÁCTICA: Modelos de campañas de propaganda política
1) Campañas Electorais: GRUPO A
2) Campañas Institucionais-Estado:
GRUPO D
3) Campañas Institucionais-Locais/Autonómicas:
GRUPO B
4) Campañas de Activismo Social: ecolóxicas, dereitos sociais, defensa dos animais, etc: GRUPO C SEGUNDA PRÁCTICA: Campañas de propaganda política a través dos medios
de comunicación
1) Propaganda política en medios
impresos: prensa, cartelería, folletos, etc: GRUPO A
2) Propaganda política no cinema:
filmes, documetais, vídeos, etc: GRUPO D
3) Propaganda en
radio/televisión: GRUPO B
4) Propaganda a través de medios
dixitais: internet, redes móviles, etc. GRUPO C
----------------------------------------------------- PAUTAS XERAIS PARA DESENVOLVER OS TRABALLOS:
- Os traballos deben ter unha
estructura académica: índice, introducción, contidos con diferentes enunciados, conclusións
e fontes bibliográficas ou doutro tipo. Valorarase a presentación.
- Describir/analizar o contexto
do obxecto de estudio.
- Identificar/describir/analizar
estratexias e técnicas.
- Exposición: 15 minutos, expoñer
de maneira seria e rigurosa os contidos do traballo.
* Os retrasos ou aprazamentos na
entrega dos traballos restarán a metade puntuación. |