Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Resolución de problemas Realizaranse prácticas de lingua española en relación co eido da publicidade.
Presentación Os alumnos terán que facer unha exposición oral, en grupos, centrada na análise da linguaxe da publicidade.
Resolución de problemas de forma autónoma Os alumnos terán que facer unha serie de exercicos que vencellan a lingua española e a publicidade.
Actividades introdutorias A profesora explicará a dinámica do curso e pedirá aos alumnos a realización dunha actividade inicial para valorar a súa competencia escrita en español.
Estudo de casos Análise de enunciados e textos publicitarios para estudar os recursos lingüísticos empregados
Lección maxistral As horas destinadas ás sesións maxistrais centraranse na explicación dos contidos teóricos da materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000