Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Distinguir e diferenciar os conceptos básicos da análise estatística: individuo, observación, caso, variable, valor, categoría, dato, poboación e mostra. |
A5
|
B2
|
C8
|
D4 D9
|
Clasificar as variables segundo o tipo de valores que poden tomar e as operacións que se poden realizar con eles. |
A1 A3 A5
|
B2 B5
|
C8
|
D4 D9
|
Identificar as formas básicas de mostraxe. |
A1 A2 A3
|
B1
|
|
D7 D9
|
Utilizar enquisas online para realizar mostraxes. |
A3 A5
|
B1 B4
|
C8
|
D4 D9
|
Ordenar, organizar e resumir datos unidimensionais mediante táboas de frecuencias. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
|
Ilustrar o comportamento de variables mediante representacións gráficas adecuadas. |
A1 A2 A3 A4
|
B2 B5
|
C8
|
D4 D7 D9
|
Calcular e interpretar as principais medidas de posición, dispersión e forma. |
A1 A2 A3 A4
|
B2 B5
|
C8
|
D5 D7 D9
|
Recoñecer e describir a relación entre dúas variables. |
A1 A4
|
B2 B5
|
C8
|
D4 D5 D7 D9
|
Utilizar follas de cálculo nunha análise simple da información: crear series, fórmulas e táboas cun formato apropiado. |
A1 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
D5 D7
|
Utilizar follas de cálculo para unha análise descritiva básico dunha variable estatística unidimensional: crear táboas de frecuencias e representacións gráficas. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
|
Utilizar follas de cálculo para crear táboas de frecuencias con datos agrupados por intervalos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
D4
|
Utilizar follas de cálculo para para representar gráficamente unha variable estatística unidimensional de tipo continuo mediante histogramas, gráficos de áreas e polígonos de frecuencias. |
A1 A3 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
D4 D7
|
Utilizar follas de cálculo para simular un proceso de mostraxe. |
|
B2 B5
|
|
D4 D5 D7 D9
|
Representar gráficamente unha variable numérica de tipo discreto. |
A1 A3 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
|
Atopar nunha folla de cálculo as funcións relativas ás medidas descritivas dunha variable cuantitativa. |
A1 A2
|
B2
|
C8
|
D4 D7
|
Crear novas variables a partir doutras xa existentes. |
A1 A2 A5
|
|
C8
|
D4 D7
|
Utilizar follas de cálculo para unha análise descritiva de dúas variables estatísticas de tipo cuantitativo continuo: representación gráfica mediante diagramas de dispersión (nubes de puntos), cálculo e interpretación da covarianza, o coeficiente de correlación e o coeficiente de determinación, e estimación lineal. |
A1 A2 A4 A5
|
B2 B5
|
C8
|
D4
|
Utilizar follas de cálculo para realizar unha análise descritiva de dúas variables estatísticas de tipo cualitativo: representación gráfica mediante gráficos de barras e de columnas agrupados e apilados, cálculo e interpretación do valor Xi-cadrado, o coeficiente de asociación e o coeficiente de continxencia. |
A1 A2 A4
|
B2 B5
|
C8
|
D4 D5 D7 D9
|
Citar os principais aspectos orgánicos e lexislativos dos sistemas estatísticos públicos a nivel europeo, español e galego. |
A5
|
|
|
D7
|
Atopar e analizar as distintas estatísticas públicas a partir das bases de datos da Unión Europea, España e Galicia. |
A3
|
B1 B2 B4 B5
|
C8
|
D4
|