Aprendizaxe baseado en problemas |
Observarase e valorarase a actitude de colaboración e participación, a organización entre os alumnos e a empregada nos traballos presentados. Isto conforma unha parte fundamental no proceso de aprendizaxe.Teranse en conta as competencias adquiridas a través do desenvolvemento dos texercicios palnatexados na aula (visionado de videos, lecturas de textos, análise de experiencias educativas/ exposicións...). |
10 |
|
B1 B5 B8 B11 B16
|
C14 C19 C23 C25 C29 C36 C39 C48 C49
|
|
Obradoiro |
Observarase a diversidad de solucións e a riqueza na resolución de problemas a través de traballos realizados na aula. Tomaranse notas do proceso. |
25 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C14 C25 C36 C39 C46 C48
|
|
Cartafol/dossier |
Proporanse un recurso educativo e,unha vez rematado, o alumnado presentará unha memoria na que reflectirá o proceso creativo.
Neste documento poderemos valorar o traballo realizados polo alumnado nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación do recurso teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
|
50 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C13 C14 C24 C35 C39 C45 C47 C48 C49
|
|
Probas de resposta curta |
Ao longo do proceso de ensino-aprendizaxe, o profesor formula cuestións oportunas coa intención de valorar que é o que sabe e que é o que debe saber o alumnado. Con estas probas, non só teremos información sobre os coñecementos significativos do/a alumno/a, senón que utilizaremos esta técnica como recurso para que sintetice as súas ideas. Estas conclusións tamén se verán reflectidas na memoria. |
5 |
|
B1 B3
|
C4 C13 C15 C25
|
|
<p>A avaliación sera continua e sumativa ao final do período lectivo.</p><p>As horas presenciais teñen que cumprirse, xa que coas técnicas educativas que se aplicarán na aula, é imprescindible que o/a alumno/a participe no seu proceso e o/a profesor/a o dirixa e estimule.</p><p>NA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO, poderán presentarse os alumnos que, asistindo a clase, polas razóns que sexan, non presentaron algunha documentación ou algún dos traballos ao terminar o período lectivo. Estes/as alumnos/as terán a oportunidade de completar a entrega na convocatoria extraordinaria de xullo.</p><div><div>Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias</div><div>http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=31</div></div> |