|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Prácticas de laboratorio |
Avaliación formativa continua Avaliación sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades en a resolución de un problema.
2-Os alumnos/as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo.
|
10 |
|
B6
|
C22 C23 C26 C28 C29 C33 C34
|
|
Traballo tutelado |
Avaliación formativa continua
Valórase a adecuación a as normas preestablecidas por a profesora e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria en o proceso artístico.
2- Os alumnos/as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos en a creación artística.
3- Os alumnos/as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
|
5 |
|
|
C26 C27 C29 C34
|
|
Traballos de aula |
Avaliación formativa continua
Avaliación sumativa: valórase a colaboración e a implicación en as actividades.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos de os procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega de o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria en o proceso artístico.
4- Os alumnos/as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos en a creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades en a resolución de un problema.
6- Os alumnos/as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais. |
5 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C37
|
|
Outros |
Avaliación sumativa de lecturas: valórase a adecuación a as normas preestablecidas, a implicación, o nivel de profundidade en argumentaciones e reflexións, e a actitude.
|
5 |
|
|
|
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Avaliación formativa e continua.
Avaliación sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentaciones e reflexións, e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos de os procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega de o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos.
|
5 |
|
|
C22 C25 C27 C30 C33
|
|
Presentación |
Avaliación formativa e continua
Avaliación sumativa: valórase a claridade e a sencillez en a exposición, a compostura e a actitude en a exposición.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado será capaz de defender públicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. |
5 |
|
|
C23 C29
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Avaliación *sumativa e final: consistirá en unha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, de as que só unha é correcta. Esta avaliación *faráse en o período de avaliación o final de o *cuatrimestre, en horario de teoría.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos de os procesos de percepción e memoria.
2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega de o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos.
3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria en o proceso artístico.
4- Os alumnos/as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaginería mental e os mapas cognitivos en a creación artística.
5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades en a resolución de un problema.
6Os alumnos/as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
|
60 |
|
|
C22 C25 C26 C27 C29 C30 C33 C34 C37
|
|
Cartafol/dossier |
Avaliación final de o traballo tutelado: valórase a adecuación a as normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de profundización.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas académicamente establecidos. |
5 |
|
|
C4 C27 C29
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Farase unha proba tipo test ao final de o cuatrimestre, Mércores 9 de Xaneiro de 2019 a as 10,30horas.
En a convocatoria de xullo só se poderá optar a a proba de preguntas obxectivas, aínda que se terá en conta a puntuación alcanzada en distintas actividades durante o cuatrimestre. Datas de avaliacións extrahordinarias publícanse en a plataforma faitic: http://belasartes.uvigo.é/bbaa/index.php?ide=31 |