Código |
Descrición |
A1 |
Posuir e comprender os coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixináis no desenvolvemento e aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación |
A2 |
Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos e pouco coñecidos dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinares) relaccionados ca súa área de estudo |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse a complexidade de formular xuizos a partir dunha información, que sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais é éticas vinculadas a aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
A4 |
Que os estudantes sepan comunicar as súas conclusións - e os coñecementos e razóns últimas que os sustentan - a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sin ambigüidades |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido e autónomo |
B1 |
Que os estudantes adquiran coñecementos xerais en enxeñaría de sistemas aéreos non tripulados |
B2 |
Que os estudantes adquiran coñecementos xeráis en operacións de sistemas aéreos non triupados |
B3 |
Que os estudantes adquiran as capacidades para analizar as necesidades dunha empresa no ámbito dos sistemas aéreos non tripulados e determinar a mellor solución tecnolóxica para a mesma |
B4 |
Que os estudantes adquiran o coñecemento para desenvolver sistemas aéreos non tripulados ou planificar operacións específicas, dependendo das necesidades existentes e aplicar as ferramentas tecnolóxicas existentes |
B5 |
Que os estudantes coñezan e sexan capaces de aplicar os principios e metodoloxías de investigación como son as búsquedas bibliográficas, a toma de datos e análise e interpretación dos mesmos, así como a presentación de conclusións, de forma clara, concisa e rigurosa |
C1 |
Coñecemento sobre os principais sistemas, dos instrumentos de abordo e da estación de control dunha aeronave non tripulada, así como a súa influencia na seguridade |
C2 |
Coñecemento dos principios xeomáticos, fotogramétricos e cartográficos, de navegación, aerotriangulación, interpretación e tratamento dixital de imaxes, así como das boas prácticas existentes na operación de sistemas aéreos non tripulados e sepan aplicar a normativa en vigor |
C3 |
Capacidade de intervir e interaccionar con equipos técnicos na planificación con sistemas aéreos non tripulados |
C4 |
Capacidade para desenvolver un proxecto técnico no ámbito da enxeñaría e das operacións con sistemas aéreos non tripulados |
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedad mais xusta e igualitaria |
D2 |
Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega |
D3 |
Sostenibilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
D4 |
Desenvolvemento do espíritu innovador e emprendedor |
D5 |
Habilidade de relacións interpersonáis |
D6 |
Capacidade de traballo en equipo |
D7 |
Capacidade de organización e planificación |
D8 |
Capacidade de análise e síntese |
D9 |
Capacidade de razoamento crítico e creatividade |
D10 |
Orientación a calidade e a mellora continua |