A avaliación continua incluirá todo o traballo desenvolvido de modo presencial ou non presencial, daquelas actividades
individuais e grupais programadas. A asignatura supérase mediante a avaliación continua ó acadar 5,00 puntos en
cada unha das 3 partes en que se divide. No caso de non acadar 5,00 en cada parte, a materia pode superarse se en cada parte se supera o 4,5 e a media resulta igual ou superior a 5,00 puntos. No caso de que a media sexa igual ou superior a 5 pero non se chegue ao 4,5 nunha das partes, a nota que figurará na acta será 4,9. A cualificación da primeira parte será a obtida no exame parcial ou na recuperación desa mesma parte no exame final (30% da nota total). A cualificación da segunda parte será a obtida no exame final desa parte (30% da nota total). a terceira parte estará composta por todas as prácticas e traballos realizados (40% restante da nota total, segundo a metodoloxía anteriormente esposta). No caso de non seguir proceso de avaliación continua o alumno poderá presentarse ó exame final da materia. A súa cualificación será a obtida en dito exame. Para a avaliación da convocatoria de xullo mantéñense as cualificacións das partes superadas anteriormente, debendo recuperarse as non superadas e podendo presentarse ás superadas co obxectivo de mellorar a cualificación final. Datas avaliación:
Segundo o calendario de exames aprobado oficialmente pola Xunta da Escola, que se publica na súa páxina web: http://aero.uvigo.es/gl/docencia/exames
A parte práctica, de selo caso, podería requerir algún tipo de prova ó marxe de tales datas. Compromiso ético: "Espérase que o estudantado presente un
comportamento ético axeitado. En caso de detectar un comportamento ético
non axeitado (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non
autorizados, e outros) considerarase que o/a alumno/a non reúne os
requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación
global no presente curso académico será de suspenso (0.0). No caso de
ser necesario, poderase realizar un novo exame para verificar a
adquisición de competencias e coñecementos por parte do alumnado
implicado." |